Sign in to follow this  
Followers 0
Bcsvgtm

Learn how to make 40m silver each day

21 posts in this topic

Dude, if u see some characters with same name stand together or lying on the group in faction, don’t guess it was a display bug. Those player using clone bug farm medals right now, how many u can clone then how many u can earn. 

So welcome to “Reavedge Village”, I think only his server can teach u how to earn 40m silver per day.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

You teach me to cheat others will follow.  It isnt fair for those who play fair.  This kind of bug/problem that is being ignored makes me wanna quit this game sooner.  Look at the spam in this forum.  and to those abusers who love exploiting feel free bcos u wont gonna be enjoying your endgame characters bcos players already left the game.

THIS GAME IS HOPELESS.  This game won't last another year.

Edited by syvcthr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do you have proof that they can actually claim faction medals more than once?

All you have are screenshots of clones hanging around each other lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strange description... Usually in the game each person has UUID (Unique User ID)... all quests/rewards comes to one UUID. Of cause,

You can have 5 players with the same name on ONE CROSS server - (like PvP zone). Just create 5 players on different servers and go to PvP location at the same time... 

but completely different story with rewards - each player from each server will receive his/her 17 medals...

 

Sorry, Do not see a problem here...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I  believe the clone farming issue was fixed in recent patch, no?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope can still do it till now.  And players still continue to do it.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Kyreena said:

Do you have proof that they can actually claim faction medals more than once?

All you have are screenshots of clones hanging around each other lol

Proof link 201806292208869972613321810.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Kyreena said:

Do you have proof that they can actually claim faction medals more than once?

All you have are screenshots of clones hanging around each other lol

U don’t believe doesn’t mean no exist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Panda said:

Proof link 201806292208869972613321810.jpg

OooOooOo. main character + 8 "clones".

Based on current logic You can get it twice a day ... (153 + 153) medals / 5 for 1 million silver = 61 million silver... but you can buy maximum 40 fraction items... maximum silver value is 40 millions per day.

IMHO, Mega EXPLOIT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

The question isn’t how to get 40m a day with this. The question is what idiot would dismantle 40 gollen a day.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Aalelorn said:

The question isn’t how to get 40m a day with this. The question is what idiot would dismantle 40 gollen a day.

Me for spark gems. Thats like 1 lvl 30 spark gem a week damn near lol 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Crashing player said:

Me for spark gems. Thats like 1 lvl 30 spark gem a week damn near lol 

Please be trolling.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Aalelorn said:

Please be trolling.

Nope. Ill rather the silver then wasting them on refining. Already waste a full month of them to not get anything over an A. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same a month of gollens for nothing better than what I already had. Infuriating.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stop showing around already and share to all how to do it! xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Crashing player said:

Nope. Ill rather the silver then wasting them on refining. Already waste a full month of them to not get anything over an A. 

But that’s 1 60 rune every 5 days....

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Aalelorn said:

But that’s 1 60 rune every 5 days....

Yea which is awsome but those sparks would prolly help out even more 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/1/2018 at 10:18 PM, Hellsaint said:

stop showing around already and share to all how to do it! xD

how to do it? come on xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0